10 بهمن 1400 - 10:21

اتمام بزرگترین طرح مهاجرت سیستمی صنعت بانکداری کشور

مدیرعامل بانک سپه گفت: تجربه جهانی سازمان‌های بزرگ نشان می‌دهد اجرای پروژه‌های مهاجرت و بهره‌برداری از زیرساخت‌ها و نرم‌افزارهای متمرکز بدون همراهی مشتریان و تلاش کارکنان محقق نمی‌شود.
کد خبر : ۱۳۰۱۵۲
آیت ابراهیمی

به گزارش ایبِنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه، مدیرعامل بانک سپه از اتمام مهاجرت سیستمی بانک‌های ادغامی به این بانک خبر داد و گفت: در راستای اجرای مراحل نهایی طرح ملی ادغام و یکپارچه‌سازی سامانه‌های بانکی متمرکز بانک سپه، هم‌زمان با اتمام مهاجرت سامانه بانکداری بانک‌های ادغامی به سامانه جامع بانکی‌امید، بزرگ‌ترین طرح مهاجرت سیستمی صنعت بانکداری کشور به ثبت رسید.


دکتر آیت‌اله ابراهیمی ضمن قدردانی از همراهی و شکیبایی مشتریان و تلاش کارکنان این بانک در پیشبرد طرح ملی ادغام تصریح کرد: با اجرای موفق مهاجرت سیستمی بانک‌های ادغامی به سامانه جامع بانکداری امید بانک سپه، داده‌های این سامانه در بخش‌های مشتریان 62 میلیون و 300 هزار نفر، سپرده 100 میلیون فقره، کارت 61 میلیون و خودپرداز 12 هزار دستگاه افزایش یافت.


وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی و اقدام‌های شبانه‌روزی و ارزشمند تمام همکاران  بانک  ، طرح مهاجرت سامانه بانکداری متمرکز بانک‌های ادغامی به سامانه جامع بانکی امید بانک سپه با موفقیت عملیاتی و مقدمات خدمت‌رسانی یکپارچه به مشتریان در شعب سراسر کشور فراهم شد.


مدیرعامل بانک سپه با اشاره به اجرای موفقیت‌آمیز فرآیندهای اجرایی طرح ملی ادغام خاطرنشان‌کرد: با عملیاتی شدن پروژه‌های حوزه فناوری اطلاعات ضمن تسریع و تسهیل خدمت‌رسانی یکپارچه به مشتریان زمینه عرضه خدمات و محصولات جدید در این بانک مهیا شده و در آینده نزدیک مشتریان شاهد رویکرد جدید بانک در عرصه خدمات بانکداری الکترونیک خواهند بود.


دکتر ابراهیمی اظهار داشت: تجربه جهانی سازمان‌های بزرگ نشان می‌دهد اجرای پروژه‌های مهاجرت و بهره‌برداری از زیرساخت‌ها و نرم‌افزارهای متمرکز بدون همراهی مشتریان و تلاش کارکنان محقق نمی‌شود. به همین سبب جا دارد مجدد از شکیبایی مشتریان بانک سپه در اجرای طرح مهاجرت سامانه‌های بانکداری بانک‌های ادغامی به سامانه جامع امید بانک سپه قدردانی کنیم.


وی در پایان تاکید کرد: به فضل الهی با این رخداد بزرگ و مبارک و همت و تلاش مضاعف مدیران و کارکنان بانک در سراسر کشور ، روند خدمت رسانی به مشتریان و نیل به بانکداری تمام دیجیتال سرعت خواهد یافت.

ارسال‌ نظر